Site içi Arama 

 

 

 

 09.08.2017 13:01:30

ALO 185 ARIZA VE İHBAR HATTI

     Kilis Belediyesi Su İşleri Müdürlüğü vatandaşlarımızın 7/24 ‘Alo 185 Arıza ve İhbar’ hattını tüm operatörlerden arayarak bilgi alabilmesini mümkün hale getirdi. Kilis halkına daha hızlı cevap verilebilmesi amacıyla oluşturulan ‘Alo 185 Arıza ve İhbar’ hattı halkımızın 24 saat hizmetine sunulmuştur. Su ve kanal arızası ile ilgili sıkıntılar, vidanjör hizmeti talepleri ve kaçak su ihbarı ile ilgili hizmetlere olanak sağlamak için vatandaşlarımız ‘Alo 185’ hattını arayarak sorunlarını çözüme kavuşturabilirler. Ayrıca kaçak su ihbarı vatandaşlık görevidir ihbar edenin kimlik bilgisinde gizlilik esastır. Kilis Belediyesi olarak bütün imkânlarımızla halkımıza hizmet etmeye devam ediyoruz.



 
 
 
 
 

  

Paylaş


Bu haberi yakınlarınız ile paylaşabilir veya beğenebilirsiz


 Bu Haber '870' Kez Tıklandı

 

 

 

 

Kilis Belediyesi

 


Meclis Üyeleri

Meclis Gündemi

Baskan Yardımcıları

Hizmet Birimleri

Meclis Kararları

Yönetim Şeması


İletisim

Hizmet Standartları

Etik Komisyonu

Müdürlükler

Faaliyet Raporu

Stratejik Plan

T.C. Kamu Denetçiligi Kurumu
 

İÇ KONTROL
 EYLEM PLANI
2017 - 2018